אחריות

אנו בOoni אוהבים את המוצרים שלנו וגאים בהם - הם נוצרו כך שיאריכו ימים. לכן, אנו מספקים בזמן רישום המוצר שלך אחריות יצרן סטנדרטית בת שנה (בכפוף לתנאים ולהגבלות להלן):

 במקרים חריגים בהם משהו משתבש, תמיד ננסה לפתור את הבעיה! אם עליך לפתוח קריאת שירות במסגרת האחריות לגבי מוצר Ooni שברשותך, קרא את התנאים וההגבלות להלן כדי לברר את זכאותך.

תנאים:

  • יש לרשום את הטאבון שרכשת באתר בתוך 60 יום ממועד הרכישה
  • האחריות תקפה לרוכש  המוצר המקורי של  Ooni ממשווק מורשה, ואינה תקפה למוצרים שנמכרו כמוצרי יד שנייה
  • למימוש האחריות תידרשו לספק הוכחת רכישה (חשבונית קנייה)
  • האחריות תקפה לרוכשים בישראל בלבד
  • חלקי חילוף המשווקים על ידי Ooni מכוסים באחריות לתקופת הזמן שנותרה באחריות המקורית
  • שינויים כלשהם במוצר יבטלו את האחריות
  • צוות שירות הלקוחות שלנו ינסה לפתור כל בעיה שיתכן ותיתקלו בה, במהירות הרבה ככל הניתן
  • האחריות כפופה לשימוש במוצר בהתאם להוראות השימוש ולהנחיות החיוניות

מה מכוסה?

  • ההבטחה שלנו היא כי במהלך תקופת האחריות, המוצר שלנו יהיה ללא פגמים מהותיים מבחינת חומרים וייצור.
  • במונחים כלליים, בכפוף להחרגות המצוינות, המשמעות היא כי אם הפגם מונע מכם

מלהשתמש בטאבון, אנו נתקן אותו!

חלקים פגומים יתוקנו או יוחלפו.

מה לא מכוסה?

  • בלאי סביר: שינויי צבע או כתמים עקב חום, חלודה שטחית
  • נזקי מים
  • חשיפה גבוהה לאוויר רווי מלח, תרסיסי מי ים /כלור ולחות, תנאי מזג אוויר קשים ואסונות טבע
  • טעויות משתמש
  • עיוותים קטנים במעטפת שנגרמו עקב חשיפה ממושכת לחום, במקרים בהם עיוותים שכאלו אינם מונעים את השימוש בטאבון
  • שימוש בטאבון עם דלקים לא מתאימים
  • כל שימוש לא נכון בטאבון