אחריות

אנחנו בOoni- אוהבים את המוצרים שלנו וגאים בהם - הם נוצרו כך שיאריכו ימים. לכן, אנו מספקים בזמן רישום המוצר שלך אחריות יצרן סטנדרטית בת שנה לתנורי הפיצה של (,Ooniבכפוף לתנאים

והגבלות להלן.)

 במקרים חריגים בהם משהו משתבש, תמיד ננסה לפתור את הבעיה! אם עליך לפתוח קריאת שרות

במסגרת האחריות לגבי מוצר Ooni שברשותך, פנה לתנאים והגבלות להלן כדי לברר את זכאותך.

תנאים

  • יש לרשום את תנור הפיצה שרכשת באתר בתוך 60 יום ממועד הרכישה
  • האחריות תקפה לרוכש המקורי של מוצר Ooni ואינה תקפה למוצרים שנמכרו כמוצרי יד שנייה
  • למימוש האחריות תידרש לספק הוכחת רכישה
  • האחריות תקפה לרוכשים בישראל בלבד
  • חלקי חילוף המשווקים על ידי Ooni מכוסים באחריות לתקופת הזמן שנותרה באחריות המקורית
  • שינויים כלשהם במוצר יבטלו את האחריות
  • צוות שירות הלקוחות שלנו ינסה לפתור כל בעיה שיתכן ותיתקל בה, במהירות הרבה ככל הניתן
  • האחריות כפופה לשימוש בתנור בהתאם להוראות השימוש ולהנחיות החיוניות

מה מכוסה?

  • ההבטחה שלנו היא כי במהלך תקופת האחריות, המוצר שלנו יהיה ללא פגמים מהותיים מבחינת

חומרים וייצור.

  • במונחים כלליים, בכפוף להחרגות המצוינות, המשמעות היא כי אם הפגם מונע ממך

מלהשתמש בתנור, אנחנו נתקן אותו!

חלקים פגומים יתוקנו או יוחלפו.

לצורך שרות/בדיקה יש להגיע עם המוצר למעבדות. 

מה לא מכוסה?

 בלאי סביר.

  • שינויי צבע או כתמים עקב חום.
  • חלודה שטחית.
  • נזקי מים.
  • חשיפה גבוהה לאוויר רווי מלח, תרסיסי מי ים /כלור ולחות (למשל, על יאכטה, בר מזל

שכמוך)...

  • תנאי מזג אוויר קשים ואסונות טבע.
  • טעויות משתמש.
  • עיוותים קטנים במעטפת שנגרמו עקב חשיפה ממושכת לחום, במקרים בהם עיוותים שכאלו אינם

מונעים את השימוש בתנור.

  • שימוש בתנורים עם דלקים לא מתאימים.
  • כל שימוש לא נכון בתנור.